Zoeken
Verlanglijst 0

Verzending & Retour

 

RETOURNEREN

Te veel of verkeerd besteld

Heeft u te veel besteld of de verkeerde producten besteld, dan kunt u deze retourneren door het algemene RMA-formulier in te vullen. Lees de voorwaarden eerst goed door en vul vervolgens het algemene RMA-formulier in. Zo bent u verzekerd van een snellere afhandeling van uw retourmelding.

 

Voorwaarden voor het retourneren van verkeerde of te veel bestelde producten:

  • De koper is verplicht om de geleverde producten onmiddellijk na ontvangst te controleren. Eventuele gebleken gebreken dienen binnen 48 uur gemeld te worden aan VDH Solar. Meldt u uw retour na 14 werkdagen aan? Dan wordt enkel 75% van het orderbedrag vergoed. 
  • Mocht het niet mogelijk zijn om de producten met een volgende zending retour te halen en wij apart transport dienen in te zetten, zijn wij genoodzaakt de gemaakte transportkosten op uw creditnota in mindering te brengen;
  • Spoedlevering van uw producten is alleen mogelijk indien u de eventuele gebreken binnen 24 uur na ontvangst van de producten kenbaar heeft gemaakt aan VDH Solar;
  • Retourneren van producten is alleen mogelijk indien het product nog in de ongeopende & originele verpakking zit, het product niet gebruikt of beschadigd is en u in bezit bent van de originele aan­koopfactuur. Gelieve geen aantekeningen op de doos te noteren.

 


Klik hier voor het algemene RMA-formulier.

 

Nadat u het bovenstaande RMA-formulier heeft ingevuld, neemt een van onze medewerkers contact met u op door middel van een bevestiging. Vervolgens wordt de retourmelding verder met u afgehandeld. Mocht u tussentijds vragen hebben over uw retourmelding, neem dan contact op via 0031 (0)356- 029 670 or info@focus-e.com
 

Defecte producten

Heeft u klachten of krijgt u meldingen van een defecte omvormer? Hiervoor dient u direct contact op te nemen met de leverancier. SolarEdge en GoodWe hanteren een eigen retourservice beleid. Volg de onderstaande stappen om uw klacht te melden.  

 

 

 

  • Neem contact op met GoodWe via een service ticket; 
  • Maak hier uw service ticket aan.


 

 

  • Neem contact op met SolarEdge om een probleem te melden;
  • Maak een case aan op het ondersteuningsportaal hier;
  • Heeft u geen SolarEdge account, klik dan hier om te registreren.

 

 

Filters
Sorteren
Overzicht